Arkadaşlar, benim 3 buçuk yasindaki oğlum hastaydı. Ateşi vardı ve acile götürdük, ilaç yazıldı geri geldik, atletini ıslatıp giydirdik, ilaçlarını hazırlarken bir anda yere düştü, ağzı yamuldu, gözleri kaydı ve tüm vücudu kasıldı. Ben öldüm öldüm dirildim o an. Rabbim hiçbir anneye vermesin. Ne olduğunu bilmiyodum. Aklıma direk havale geldi ve çocuğu aldığım gibi soğuk suya tuttum sonra hmn hstameye geldik ve bu olay 3 en fazla 5 dk da oldu. Acilde sdc serum verip gönderdiler. Sonra özel hastaneye gittim ateşe geç müdahale edilmiş dendi. Ultrason çekildi, kan tahlili yapıldı ve “enfeksiyon var, ilk defa havale geçirdiği için normal” dedi doktor. Ben çok kötü oldum inanın 😭😭 herhangi bi hastalığı yok, diğer kardeslerinde de böyle bir şey olmadı. Başına gelen var mı lütfen.🙏 Yani korktuğum şey acaba bi daha hastalanıp ateslenirse yine olur mu? Çok korkuyorum gerçekten.😥😥😭😭