Ben çocuk doktoruna danışmıştım hangi mama iyi kullanayım diye hatta Bi kaç eczacı arkadaşıma da sormuştum hepsi aynı cevabı verdi tüm mamaların içerikleri aynı vitamın besleyici değerleri oranları fazla olamaz bebekler için Bi standart vardır hepsi onu kullanıyor zaten demişti.. Yani kimisi adını satıyo kimisi iyi ama adını bile duyuramamış.. Ben 4 5 çeşit mama kullandım şimdiki ikizlerim de.. aptamilde kullandım kokusu biraz değişik evet ama bayağı gaz yapmıştı bizde sma iyi ama gereksiz pahalı humana da iyi ama bulunmuyor bebelacta da sorun yaşamadım şuan similac kullanıyorum herhangi Bi sıkıntı çekmedim yani aslında hangisi indirimde uyguna geliyorsa onu alıyorum