Gozde 2 aydır tamamen geçmeyen pişikle uğraştım suan yaptıklarımla anca düzeldi
1 ıslak mendil yerine pamuk ılık su kullandım sonrasında suan hala ıslak mendili ılık suya batırıp öylekullanıyorum (unibaby)
2 ıslak mendille sildikten sonra muhakkak bezle popoyu kurutmalısın bi kaç dakka havayla temas etmeli
3 bübhcen bariyer kremi koruyucu tabaka olarak sür
4 prima kullanıyordum acaba bezdenmi dedim sleepy değiştirdim daha kötüpişik oldu molfix almıstım kokusunu beğenmedim suan bir molfix bir prima takıyorum . Prima ya devam edebilmek uğruna.
Mantarlı bi hali varsa bir tüp martar kremi kullanıp bitirmek yeterli .
Islak kalmaması ıslakken krem sürülmemesi ve bariyer krem sayesinde kakanın popoda kalmaması coo önemli ve tabiki bezi sık değiştirmek