Endişe etme, o şişlik içerideki dikişlerin hala tam anlamıyla iyileşmediğinden kaynaklıdır. Hepimizde aynı şekilde. Ben doktoruma sormuştum kendisi sezaryen çizgisinden su gibi bir akıntı gelmediği sürece sorun olmadığını söyledi. Benimde 3 ay olacak doğum yapalı sorun yok yani ☺️