Kızlar fotoğraf yükleyemedim ama bir buçuk yaşında oğlum var saçlarını uzatmak istiyorum üst kısmı uzadı alt kısmı kestirmiştik daha kısa şu an üstü şemsiye gibi toplanıyor Daha arkadan toplanmıyor annem babam falan da kestirin çocuğun saçını yakışmıyor diyorlar böyle üstten topladığım için mi yakışmıyor Acaba sizin var mı uzattığınız örnek gösterebileceğiniz fotoğraflar Kusura bakmayın saçma bir sorun gibi gelebilir ama çok istiyorum uzatmak ve bağlamak