ilkgoz_agrim
Zaten doğdu doğalı gazlı oturuyor sürünüyor buna rağmen neden geçmez gazi kendini sıkıyor ıkınıyor zorla gazi biraz çıkıyor napmam lazım öneride bulunurmusunuz🤔🙄
Yalin
ilkgoz_agrim biogaia kullandınız mı?
ilkgoz_agrim
tgbmhr
alerji yönünden değerlendirildi mi
Aylasrsn
Benim kizim 7.5 8 aylik olucak hala geceleri gazini cikaramiyor hep mikirdaniyor bazen agliyor. Hicbir cagre bulamadim. Anoson cayi kimyon tohumu cayi. Biogia yok yani hic bi ise yaramadi. 1 yasinda biter diyolar. 4 ay daha sabredicem artik
Nilsevgi
Emziriyorsanız sıcak suya iki çay kaşığı kimyon atın kaynatın biraz demlensin şeker atın süzün için süzmeden de içebilirsiniz ne sizde ne bebekte gaz sorunu kalmaz 40 ı çıkan bebeğe de bir çay kaşığı içirebilirsiniz