Ya mama kullanıyoruz ilk 3 gün çok iyi geldi mama reddi de yaşıyoruz ama sürekli bağıra bağıra ağlıyor gazını çıkarıyoruz tekrar aynı şekil ne yapacağımı şaşırdım 4 ay 6 günlüğüz bu arada ne yapabilirim hangi mamaları kullanıyorsunuz ne zaman biter bu gaz sıkıntıları