Miran26- Kızlar doğumdan 7 ay sonra adet oldum çok sancılı geçdi sonra suan olmam lazım günüm geçdi ama karnımda belimde adet sancısı gibi bi ağrılar var başına gelen varmı doğumdan sonra adet olup sonra geciken
Dunyamsensn2008 Miran26- Valla aynı durumdayız ben erken gebelik testi yaptım negatif ama hâlâ olmadım korkuyor insan yinede son 3 aydır günü gününe oluyorum halbuki
Mucizelerherzaman Miran26- geçen ay gecikti hatta korkup evde test yaptım çıkmayınca kandan da baktırdım negatifdi. Bu ayda gecikti hemde 10 15 gün. Eşim korunuyor ama her ay gergin olmak yerine spral düşünüyorum artık
sibelsglm2210 Böyle bi post daha görmüştüm çok insan var geciken ben yaşamadım üstte kalsın belki yazarlar
Miran26- Dunyamsensn2008 hastaneye gitmeye gerek varmı düşünüyorum çünkü çok kötü kasıklarım da ağrı belimde karnımda ağrı var