Roslin canım ıspanaklı yaparsan mutlaka üzerine bir muhallebi gider bence tadı da vanilya aromalı gibi hoş birşey oluyor hatta isteğe bağlı muz bile çok yakışıyor üzerine yada arasına
İstersen kış ayındayız bal kabaklı bir tatlı yapabilirsin
Alta Burçak bisküvi robottan Çek tereyağıyla karıştır tepsiye yada borcamına diz bardakla bastırıp eşit şekilde üzerine muhallebi yap biraz katı
Onun üstünede kabağı şekerle haşla rondodan geçir üstüne koy çok lezzetli ve hoş görünüm oluyor
Dersen ki muhallebiyle uğraşmak istemiyorum keki sade yapiyim diye o zaman onun yerine çikolatalı kek yap daha mantıklı ya da kabak tatlısı sade yapıp üzerine tahin fındık döküp sunabilirsin yada tiramisu yapabilirsin al hazır marketten keki kahveyle ıslak tiramisu kreması yap sür arasına üstünede sür en üstede kakao serp 20 dk da hazır