defnes32 Elifcix yemeği sadece açlığım gitsin diye yiyorum ne olursa tıkış tıkış sırf aç olmayım diye
defnes32 Sedefoznur üşenmemizin sebebide aslında bebek uyuduğunda bizde iş yapmaktansa miskinlik yapmak istemek. Miskinlikte bir ihtiyaçtır 😂
defnes32 halamidagakaldirmislar aslında üşengeçlik değil ya bebek uyuduğunda iş yapmak yerine miskinlik yapmak istiyorz oda bi ihtiyaç sonuçta 😂
2cocuk_1anne_ defnes32 soğuk yemek yemektir Uykusuz kalmaktır Annelik delirmektir bence 😂 Ama her şeye rağmen annelik çok güzel bir şeydir
MillenialMom defnes32 tüm gün, gece uyusu da rahat etsem diyip, gece uyuyunca da özleyip fotolarına bakarak vakit geçirmektir 🫶🏻