Elifayza geçen yaptırdık nimenrix 45 dk sonra arabada çocuğum sıçrama tarzı nöbetleri oldu 20 defa kadar bu zmana kadar hiç olmamıştı epilepsi olabilir dediler eeg de bişey çıkmadı şükr ilaçtan da olabilir ama epilepsi de olabilir yinede dediler benim tek korkum epilepsi olmasın di ilaçtan diye düşünüyorum şimdi buna benzer etkisi varmış nadir de olsa ..kesinlikle aşıları savundum bu zmana kadar 4 aylık oğlum rota yaptırdım nimenrix ı ilk kez yapılmıştı ama bi daha yaptrimayi düşünmüyorum çok kötü oldum hastanede yattık 1 gece dr lar daha yatırmak izlemek istedi imza verip çıktık çünkü hastaneye sağlam giren de hasta çıkacak Allah korusun