Benim oğlum da ek gıdaya geçiş döneminde antibiyotik kullanmak zorunda kaldı, o yüzden ağzına kaşık yaklaştırdığım anda kıyamet kopuyordu. İlaçlardan sonra denemelere bir hafta ara verip doktorumuzla görüştüm, elimle yedirmemi önerdi. Bir on gün kadar yoğurdu dahi parmaklarımla yedirdim, ara ara kaşıkla vererek alıştırdım çok şükür şimdi her şeyi kabul ediyor.