Kızlar sorum yukarda. Bebişim pazar günü 18haftalık olacak. 2hafta önce kalabalık ortama gittiğimizde gayet iyiydi sevdirdi kendini ama bu pazardan beri babası ve benim dışımda birini ilk görünce aşırı ağlama huyu edindi sonradan toparlıyo gördüğü de babaannesi dedesi yani nerdeyse her hafta gördüğü insan. Hele bugün çok zor sakinleşti çığlık ata ata ağlıyo sanki bi yerine bi şey batıran oldu kıyamam. Ne zaman başlıyorlar farklı insanları bilip ona göre tavır yapmaya