Kızlar merhaba, yarın 4 aylık bebeğimi spaya götürmek istiyorum. Yaşadığımız yer biraz soğuk. (Bolu) Bizde ilçeden gideceğiz evimizle 1 saat arası var. Spadan çıktıktan sonra direkt arabaya binecek oradan eve gideceğiz 1 saat. O inip binme sırasında hasta olur mu ? Eşim götürmek istemiyor hasta olur diyor. Bende bir şey olmaz diyorum ama bir yandan da korktum.