Oğlum vitamin c,d ve çinko olan bir vitamin yutmus baya da yutmus cigneme tableti seklindeydi merak etmis heralde 4yasinda ben salonda küçük bebegimin yanindayken k da bana odamda oyuncaklarimla oynuycam diyip mutfaga gitmis. mutfak tezgahinin ustune cikip hapi almış. hemen esimi aradim on-15dk sonra fakettim ben.bes dk icinde eşim geldi acile goturdu kendinin gorunurde biseyi yoktu.gec kalinmis midesini yumak için serum takip idrar yoluyla attiracaklarmis vitamin hapi olduğu için çok korkulu degilmuş.yaninda da benim 2aylik bebeğim olduğu için babaannesi kalacak.basina Boyle birseyegelen varmi aglamaktan mahvoldum.en fazla 5dk ilgilenmedim o da oyuncaklariyla oynuyor diye.boyle birşey yaşadınızmi sonrasında sikinti oldumu