MelikeMila ben her 2sini de kullandim memnun kaldim. Ama soyle birsey var biz 4 numara kullaniyoruz yan bantlida sorun yok ama 4 numara kilot bez sıkıyor. 5 numarasini alip kullanacagim artik o kadar hareketli ki oglum bez baglamak tam bir iskenceye dönustu