8 aylık oğluma uyku eğitimine başladım. Ağlamasını emzikle durdurmaya çalışıyorum bazen tabi ki reddediyor saçını okşuyorum daha sonra tekrar emzik veriyorum . Ve sonunda uyuyor . Bu yanlış birşey mi ? Uyku eğitiminde emziği de hayatımızdan çıkarmak mi gerekiyor?