AnnaKarenina_ Kızlar sorun benim yemek yiyorum ama doyduğumu hissetmiyorum şimdi 1 ekmek tost yedim ama hala açım üstüne iki tane fit bar çikolata yedim ama hala karnım aç gibi neden sizce ? Ne yapmalıyım ?
elizabeth AnnaKarenina_ sabah kahvaltısı, öğlen yemeği, akşam yemeği düzenli şekilde masa kurarak tabak hazırlayarak yiyin. Geçiştirerek yiyorsanız asla doyduğunuzu anlamazsınız. Ekstra emziriyorsanız da doyduğunuzu hissetmemeniz çok normal 🙈😀
Menekkse AnnaKarenina_ susuz kalıyor olabilir misiniz? Ben de bazen vücudumun su isteğini başka yiyeceklerle bastiriyorum o an için, aç olmadigim halde
mehmel54 AnnaKarenina_ öncelikle beslemesiz başlıyorsanız besmele çekerek başlayın yemeye sonrasında da her öğünde tabak hazırlayın ve o tabak bitince ben doydum diyin sürekli çok işe yarıyor gerçekten bende sizin gibiydim böylelikle doyduğumu hissediyorum
AnnaKarenina_ elizabeth emziriyorum evet ama önceden hissediyordum yemeğe sofra kuruyorum düzenlide ama yinede hissetmiyorum hızlı hızlı yiyorum birde
AnnaKarenina_ Menekkse olabilir galiba çünkü normalde hep elimde bardakla gezerim 3 litre içerim bu kadar yemem iki gündür su çok tüketmiyorum
Mslakn AnnaKarenina_ miden genıslemıs canm sanırım cok yıyorsun bıara bende oylrydım cok kılo olfum az az yersen mıdem kuculcek hısıyatın gıdecektır
AnnaKarenina_ Mslakn benim midem hiç küçülmedi ki ergenlikten beri çok yemek yerim 😅 çok şükür kilo problemim yok 62 kiloyum böyle yemesmde küçülmüyor 😂
Elifnaz_anne AnnaKarenina_ bende aynı sekilim akşama kadar yemek yiyorum emziriyorum ona bağlıyorum ama bende canım sürekli tarifleri görüp çekiyor yapıp yiyorum😂
AnnaKarenina_ Elifnaz_anne ay ben yapmayada üşeniyorum abur cubura dayanıyom hemen 😂 su içersem abur cubur aramıyorum bu arada saldım içmiyorum ondan galiba 😂
CANCanimCAN AnnaKarenina_ simdi ayni şeyi düşünüyorum bende söylemesi ayıp iki tane dolma yarim ekmek yedim hala açım
nazlimom_ AnnaKarenina_ valla bende cok acıkıyorum emzirdiğim içib annem sen sütlüsün çabuk acıkırsın zaten yemen lazım diyor doğumdan sonra hiç yemezdim bebeğe gaz olcak die simdi gaz sorunu fkn kalmadı boğzımda açıldı birden çok iştahliym😂
AnnaKarenina_ nazlimom_ ben 3 ay sadece su istiyordum sürekli su su su sonra açıldı daha kapanmadı günde 2 ekmek yiyorum 😬
nazlimom_ AnnaKarenina_ bende öyleyim valla kardeşim dalga geçiyor eşşek gibi yemek yiosun diyo jajaj😂