Ilay1710
Bence mamaya sarilmayin bende ikinci bebegim ve ilk emzrime serüvenimdeyim düzen tutturduk çok şükür ilk önce süt miktarini takmayin. 700 gr az degil. Bende emzirip arti sagiyordum sol göğsümde hep 30-40 ml sağdan hep 90-100 ml çıkıyordu bastan heo solda az sandim ama 5. Aya kadar sol göğsüm yatmadan sagdigim ve emzirdigim hakde hep akıyordu her gece üstün islakti havlu koyuyordum ama saginca en fazla 40 geliyodu sol göğsümde bir ara emmedi kizim tayzikli geliyor diye geri dönüp düşününce aslinda daha çok varmış ama heo az diye düşündüm . Terbiye olmasına bağlı ayrıca yumuşaklığı terbiye olunca hep yumusak oluyor bütün bunlar bir gösterge değil ac olsa aglar huzursuz olur ve kilo almaz. Ben kendimi cok yiprattim aslında akışına birakmak ve takiote kalmak yeterli endişe etmek yersiz benden tavsiye