Mamastuna TV telefon var öncekine göre baya kısıtlı ama tam kaldirmadim sanırım tamamen kapatmam gerek, yaşıtı hiç yok görüştüğümüz yaşadığımız yer küçük bı yer oyun grubuda yok , ben bütün gün konusuyorm anlatiyorm ama pek fayda etmiyor sanırım , eğitici kitaplar aldım suratina bakmıyor kapatıyor hemen , kitap okutturmuyor bağırıyor , evin altını üstüne getiriyor dağıtırken 5 dkk oynayıp sıkılıp bırakıyor bende çok yoruldugim için Tv aciyorm yanlış yapıyorum biliyorm ama çok yoruldum bende , mutfak dolapları yatak odası dolapları sehpayi çekip tezgaha çıkıyor banyo herşeyi karıştırio dağıtıyor 🤦♀️ koca gün ev topluyorum yinede yetişemiyorum hızına