BAB20 Ayına yeni girdi oğlum 2 hafta önce üstünü değiştirirken farkettik aburcubur falan mı dokandı dedik . Hemen doktora götürdük meğer zonaymış ilk defa çocukta olduğunu gördüm 15 gündür eziyeti çok arttı iştahı hiç yok iyice zahıfladı. Pazartesi tekrar kontrolümüz var iştah açıcı şurup falan ne örerirse alıcam sizinde önerinize ihtiyacım var çok üzgünüm
Agness BAB20 Zona yi ilk defa duyuyorum . Nasıl birsey ? Belirtileri neydi ?bu arada çok geçmiş olsun
BAB20 Duyulurum çoğu yer kabuk tutup kurudu şaşıntı yoktu şimdi kaşınıyor bu sefer kaşınan yer dahada kızarıyor
ozlemku Geçen haftalarda arkadaşımscocuğunda olmuştu , kolları fln çok kötüydü iz kalıcak gibi duruyordu, suyu patlayınca bulaşma olabiliyormuş dr öyle söylemişti, ilaçlarla anca iyuleşti
BAB20 BarlasMomm hiç bilmiyoruz ki bi yerden bulaşmıştır demedi soktor çocuklarda zaten vücudunda bu miktop varmış kimisi geçiriyormuş bunu işte
BAB20 ozlemku bizde ağrı acı yok ama çok huzursuz ve eziyeti oldu acıyo demedi hiç normalde biyeri acıdğında söyleyebiliyor. Mesela şuan kaşındığını söylüyor