Durubebekannesi Bebeğim bir yaşında ben el örgüsü bir battaniye örtüyorum yastık yorgan yasak olduğu için battaniyeyi sürekli açıyor zaten ev sıcak ama gece üşür mü diyede hep düşünüyorum. Yorgana geçsem ne olur?
mrvelfada Durubebekannesi Ben de battahaniye örtüyordum el örgüsü. Ama baktım sabaha kadar açık yatıyor. Dün yorgan ve yastığa geçtik pazen nevresim takımı geçirdim iyce ısınsın diye. Neden yasak anlamadım size?
minikkusuuummm- Durubebekannesi neredeyse 40i cıktıgından beri uyku tulumuyla uyuyor kızım. Oyuzden hiç bir şey örtmüyorum.
Durubebekannesi mrvelfada bize değil 2 yaşına kadar doktorlar önermiyor ya yastık yorgan boğulma tehlikesi için Allah korusun ama aksine bebeğim yastıkta o kadar rahat uyuyor ki
Asellina30 Durubebekannesi yastık yorganda olan tehlike battaniye için de geçerli eliyle tutup yüzüne çekebileceği herşey yasak ani bebek ölümlerine sebep oluyor bence uyku tulumu en mantıklısı hem üşüdümü kaygısı yok hemde Allah korusun yüzüne herhangi birini çekip boğulma tehlikesi yok