Ydhk85 2 aylık bebek var bu aralar ağzından yüksek ses çıkartıp kusuyor ama az bi kusma değil yediğinin yarını çıkarıyor resmen napmam lazım hanımlar bu arada ağırlıklı mamayla besleniyoruz
Teemo07 Ydhk85 mama fazla geliyor olabilir ama önce bir koklayın ekşilik varsa midesini üşüttüğü için de olabilir
Bugleminannesi28 Ydhk85 gazı varsa gegirme oluyor gazını atamadığı için ağızdan çıkarıyor veya fazlaysa kusuyor koklayın kustugu yeri eğer eksiyse soğuk almış eger eksilik yoksa fazlasını kusmus
Teemo07 Ydhk85 suan cok kücük ama bizim doktorumuz nane limonu önermişti. Ben 1 aylık civarıyken veriyordum..