Kızlar oglum 11 aylık evde sımdı tarttım 10.300 grm dogru ıse tabı 😇
İştahı guzel şükür emziriyorum busıra cok kaka yapıyor neden bılmem ama🫣
Sabah kahvaltı yaparız oglen yogurt yada meyve aksam ustu corba yada yemek bı kase aksamda bız ne yersek yedıgı kadar veırırm yatmadanda cıcıbebelı tarıfler yaparım 🧿 Sızde durum nasıl yurumuyor ama cok aktıf