Bebeğim 9 aylık olmak üzere son bir aydır çıldırıcam kesinlikle kendi oynamıyo ya da onla oynayamıyorum önceden kitap okurduk kartlara bakardık oyun oynardık şuan hep bana tırmanma halinde sürekli benle olucak kucağımda boynumda yürümek istiyo emeklemek istiyo ama sürekli paçamda hiç bi şekilde oyun oynayamıyoruz karşıma oturtup, gece uykusu zaten sıfır yarım saatte bir uyanıyo geri uyutmak zor sabaha kadar pış pış yapıyorum dişleri çıkıyo şuan köpek dişleri kabarmış onlarda çıkarsa 9 dişi olucak bunlar dişten mi yoksa huyumu acaba deliricem geçici bi durumdur inşallah 5. Ayından beri dişlerin arkası kesilmedi zaten çok yoruldum içimi dökmek istedim kimseye de anlatsan artık sürekli sızlanıyormuşsun gibi zaten bi faydası yok kimsenin artık anlatmak bile istemiyorum kimseyle konuşmak bile istemiyorum psikolojim bozuldu resmen