3 yasına yeni girmiş bi kızım var 2.5 yasından berı çiş ögretmeye calışıyorum 3 4 ay surdu tam dedım ogrendı hepsını tuvalete yapıyo ıkı haftadır gunde en az bır kez kacırıyo gunduz yapmasa gece yapıyo artık napıcamı sasırdım sınırlerım cok bozuk tuvalet eğitimi bu kadar zaman alır mı ya ?
kızsam uzuluyorum sakın kalsam hep bosluyo ben hatrlatmasam tuvaletı yok zorla oyunla falan gidiyo bu durumu yasayan var mı ? napmalıyım sizce