Mrb…normalde bir yaşta yapılması gereken bu aşıyı salgın,risk vs sebepleri ile sağlık bakanlığı bu ay yapılmasını oneriyo(isteğe baglı)iki ayrı çocuk dr önerisi de yaptırmam yönünde oldu ve yaptırdım bugün..1 yaş ve 4 yastada yapilcakmis..üç aylık bu riski almamak adına yaptırmak daha mantıklı geldi saglık bakanlıgi ve iki çocuk dr yaptr dediği içinde güvenme istegim ağır bastı..siz ne düşünüyorsunuz bu konuda acaba?bir doz fazla vurulmuş olucaz ama yaptırmamak daha fazla rahatsız ve huzursuz edicekti beni…