Biz 5,5 aylığız rotayı yaptırdım ama bu sefer götürdüğüm doktor menenjiti 1 yaştan sonra yaptırmamızı önerdi. Menenjitin yan etkileri çok fazla olduğundan bebeği zorluyor ve kimi aşı yaptıran bebekler yüksek ateşten bile menenjit olma riski oluyor dedi uygun bulmuyorum dedi bende vazgeçtim. 1 yaştan sonra yaptırmayı düşünüyorum.