Kızlar bebeğim 9 gün sonra 4 aylık olucak bir haftadır kadar kına renginde kaka yapıyor anlam veremiyorum alerjik teşhisi zaten konulmuştu bir hafta kadardır alerjik mama kullanıyoruz ama ondan öncedir hep huzursuz huysuz hafif ateşi oluyor hemen düşüyor neden olur acaba diş çıkaracak gibi bebeğim eli hep ağzındayken ağlıyor aşırı salyası var ama kaka neden kına renginde çözemedim??😬😬🫤🥴