belinayinannesii Doğum yapalı 25 gun oldu.. mercimek çorbası yapsam kimyon atsam içine gaz sorunu yaşar mı bebisi acaba 🥲 kimyon gaz yapmiyor sonuçta ama cesarette edemiyorum.. deneyen sorun yaşamayan varsa yazabilir miiii teşekkürler 💝
belinayinannesii benkosarim sütten ziyade çok canım geçti kaç gündür aynı çorbaları içe içe sıkıldım….
Ecemoz1 Ben yarım çay bardağı mercimek bol sebzeyle yapmıştım. Bi sorun olmadı. Sonra klasikleri de yaptım. Çok severim çünkü ama 2 aydan sonra içmiştim
Ikizannesi06 belinayinannesii kimyon atın pişerken az miktarda. Siz de kimyon suyu için sonra. Sonuçta baklagil de tüketmeniz gerek hem sizin için hem de bebeğiniz için. Baktınız gaz yapıyo ( az miktarda da olsa yapabilir) ona göre önlem alırsınız yemekten çekinmeyin ben yemiştim 1-2 aylıkken nohut biraz ağır gelmişti sadece ama çok uzun sürmedi
belinayinannesii Ikizannesi06 zaten normalde de hep atıyorum nohut barbunya fasulye mercimek bulgura.. yine attım yedim şifa olsun 🥲🥲