157258 7. Ayında yaklaşık 65 cm yataktan bi 5-6 dakika ağladı alnı şişti minik bi top gibi , eşim yarım saat sonra geldi acile gittik dr muayne etti elini kolunu bacağını kullanıyor dedi kusma vs olmadı tomografi istedim o kadar ışını bebeğe veremem sadece alnı şişmiş dedi, uyutayımmı diye sordum çocuğun düzenini bozma zaten yarım saat olmuş uyut he olduki uyanamıyor hep uyku halinde kafasını kaldıramıyor o zaman yine getir ama korkma dedi, mümkünse 1 gün yıkama dedi , çok şükür hiçbişey olmadı bikaç güne alnıda indi