Samyeli008 bizimki günde 2 şeklindeydi. Sabah kahvaltı yaptırıyordum, öğlen yemek yerine mama veriyordum, akşam üstü yemek yiyordu. Yatarkende yine mama içiriyordum. Tabi mama çok tok tutuyodu bence yemek yemek istemiyordu. Zaten üzerinde de yazıyordu yemek yerine geçer gibisinden bi ibare vardı. 15. Ayda günde teke düştük. Sadece gece yatarken veriyordum. Şimdi 20 aylık olacak hiç mama vermiyorum raporda bitti zaten.