2 aylık bebeğim var, süt alerjisi testi yaptırmadım ama doktorum süt ve ürünleri olan herşeyi kestirdi. Kakasinda mukus olduğunda böyle bir teşhis koyuyorlar, anneye de diyet veriyorlar, kötü birşey değil sadece bebeğin rahatlığı için dikkat edilmesi gerekiyor. Bebekte egzema oluyor, sindiriminde sıkıntı yaşadığı için gaz ve ıkinmaları cok oluyor, gürültülü kaka ve hırıltı gibi semptomlar gösteriyor