Mybellam_21 merhaba ben 2 yıl önce oldum, İstanbul’da birinci göz hastanesinde. Kendimde orada çalışıyordum zaten. Gözlerim çok ileri derece değildi. Miyopi vardı bende. Sağ gözüm 1,75 sol gözüm 1,50 idi. Ben gözlük ve lens kullanmayı sevmediğim için lazer oldum.
Gelelim sürece, öncelikle göz uygunluğunuza bakılıyor, eğer gözünüz lazere uygun ise lazer olabiliyorsunuz ama bu lazerin de çeşitleri var. Sizin için hangisi uygun olursa doktorunuz size söyler zaten. Ameliyat çok kısa sürüyor, damla ile uyuşturuluyor. Toplamda 10-15dk sürüyor. Ben ilasik olmuştum. Ben ameliyat bittiği gibi görmeye başladım 😂 yaşadığımı anladım yani 🙈 tabi gözleriniz yaşarıyor, sızlıyor ve ışık hassasiyeti oluyor. Bunun içinde gözlük veriyorlar size onu takıyorsunuz ameliyattan sonra. Kullanmanız için damlalar veriliyor onları kullanıyorsunuz. Ben eve gittikten 2 saat sonra çok zorlandım. Gözlerim aşırı yandı, yaşardı. Korkutmak istemem kör oldum sandım 😂 ama sadece 1-1,5 saat sürdü bu süreç. Sonra sanki hiç ameliyat olmamışım o acıları çekmemişim gibi oldu. Ertesi günde işe gittim. Doktorum kontrol etti falan, numaralarım sıfırlanmıştı. Ama şunu da belirtmek isterim ki, o evdeki sancılı süreci herkes yaşamıyor. Bir çok arkadaşım da lazer oldu ama hepsi ben gibi acı çekmemiş mesela. Acıya dayanıklı değilim herhalde ben 😂 birde gözlerim renkli belki o sebepten olabilir. Kesinlikle tavsiye ederim ama en fazla 1 gün zahmet çekersiniz ☺️