Kızlar kurabiye yaptım ve onu şerbetin içine koydum.
Ama unuttuğum bi şey vardı ki bu kurabiye şerbette bekletilmez sadece öyle daldırılıp çıkarılırdı.
Kurabiyenin tadı çok güzel ama ne yazk ki yumuşacık oldu resmen dağılıyor. Bu haliyle yemek mümkün değil. Sizce nasıl değerlendiririm ? Benim düşüncem pasta kalıbına kurabyeyi ezip taban gibi yerleştireyim ve üseirne krem şanti süreyim 🤔🫣 nasıl olur bilmiyorum acaba sizin düşünceniz nedir