Merhabalar
Annemler arçelikten bir buzdolabı aldı iki ay önce
Dolap geldi geleli arızalı, buzluğunun tavanı buzlanıyor, alt kısmının da sebzeli kısmı ürünleri donduruyor
6 kez servis geldi, buzluğun kapağından oluyor dediler kapağı değiştirdiler düzelmedi. Lastikten oluyor dediler lastik değişti düzelmedi
En son bir cihaz koydular dolaba, dört gün durdu cihszı aldı gittiler ses seda yok
Hala sebzeli donduruyor, buzluk buzlanma yapıyor
Bilen arkadaşlar varsa biz bu dolabı iade edebilir miyiz ne yapmak lazım servise kalırsak arızalı dolabı bırakacaklar