Z123 Bebeğimin alnına doğduğunda belli olmayacak şekilde bir izler vardı. Hepsi gitti bir tanesi kaldı. Şimdi o iz gitgide koyulaşıyor. İz kalmaması için önerileriniz var mi? Bu durumu yaşayan, izin geçmesi için tavsiyeleriniz neler??