Derin09 bunun bi sorun olduğunu zannetmiyorum çünkü oyuncakla oynamayı bilmiyor sen öğretmelisin.çıngırakların amacını ben bile anlamış değilim öyle çıngıraklar var ki seslerinden ben korkuyorum küçücük bebekler nasıl korkmasın.benim kızım iki aylık oyun halısına yatırıyorum çoğu zaman oynuyor bakınıyor ama bazen yanlışlıkla birine vurduğu zaman korkup ağlamaya başlıyor.bende keçe oyuncaklar koydum oyun halısına onlar saçma yüksek sesler çıkarmadığı için çok daha mutlu.bi yarım saat oyalıyor hiç değilse bende bi bulaşık topluyorum.onlarıda ilk koyduğumda ağlıyordu ama birlikte oyun oynadık geçti o paniği.şimdi tutmaya çalışıyor tabi ellerini denk getiremiyor o ayrı mesele😂