Çok normal canım. Benim oğlum 3 aylık oldu daha yeni aşıyoruz o durumu. Dünyaya alışmaya çalışırken güvende olmak istiyorlar. Memede olması sadece aç olduğu için değil. Şu an tek bildiği hissettiği yer orası. Bırak kokunda rahat etsin büyüdükçe uzaklaşacak zaten anın tadını çıkar :)