Azramm12100 Merhabalar sevgili anneler. Sgk tarafından verilen iş göremezlik ödeneği alan var mı varsa ne kadar aldınız ve herhangi bir işlem yaptınız mı yoksa onlar kendilerimi yatırdı
Elasyam Ben öğretmenim ama o tarz bi ödenek almadım bilmiyorum biz alabilirmiyiz. Doğum yardımı içim başvurdum onu bekliyorum almak için