Kızımın 16 ocakta doğum günü var bir sürü insan gelecek evde parti yapmayı planladık eşimle hatırası olsun diye ama bu salgın da ortalıkta kol geziyor ya hasta olursa diye nasıl yapıcaz karar veremedim dışarıda yapacak kadar bütçemiz yok sizce bi akşamdan idare etmelimiyim yoksa kendi aramızda mı yapsak 🙄