Yamanbebek Merhaba bebeğim dört buçuk aylık… ağlarken gözünden yaş gelmiyor normal mi acaba… çapaklanma vs hiç olmadı.
[silindi] Yamanbebek gözleri nemleniyormu peki ağladığında ? Benim kızımın da yaş akmıyor ama kirpikleri ıslanıyor