Kızlar hiçbir fikrim olmadıği için buraya soruyorum
Sezeryan oldum bugün 28.gun kabızlık yaşiyordum ilaclar fayda etmedi tyvaletim geldi ve ağlaya ağlaya yaptim ikinci gün yine aynisi oldu ve kanadı simdi yine tuvaletim geldi yine ağriyor.ve kaniyor korkumdan yapmadım benim gibi olan varmi ne yapmaliyim yoksa basurmu oldum çok korkuyorum . Rahatsiz olanlar olduysa kusura bakmasın