Benim bebeğimde 10 güne kadar yapmıyor 3-4 doktora gösterdim farklı hastanelerde normal diyorlar. Anne sütü içen bebeklerde 10 güne kadar normal diyorlar. 2.ayında başladı 4 aylık şuanda hala yapmıyor. Arada zeytinyagı içiriyorum 7.günde felan 9.günde yapmazsa gliserin fitilinin yarısını veriyorum onunla yapıyor. Sürekli vermiyorum ama alışkanlık yapabilir diye. Doktorlar sürekli kan aldılar baktılar canı cok yandı o yüzden artık götürmüyorum.