elifhaziran Kızlar ben bugün 5.ay rota 2.doz aşısını almaya gittim 3.ayda 750ye aldığım aşı 1040 olmuş çok şaşırdım yani durumu olmayan napıcak çok üzdü bu durum beni
Twinsmom2 elifhaziran Özel bir aşı çünkü herşeyin fiyatı yükseliyor o neden yükselmesin ki hemde her hafta yükseliyor bu aşı
paramedikanne- elifhaziran bende dün menenjit aşılarını aldım eczanede bekleteyecigim 1 yaşına kadar toplam 3500 TL ödedim oğlumda 9 aylık yeni zamlar gelecek diye şimdiden eczaneyle konuşup aldım Allah yardımcımız olsun mamalar dahi 15 ocağa kadar gelmeyeceğini söyledi eczacim
Seheyas paramedikanne- bende zam velmeden nimenrixsi 720 aldım eczanede baklicek 13 aylıkken yapılacak bitek bexseronun son dozu kaldı oda 2023 eylül ayında bakalım ozamana kadar ne kadar olucak Allah yardımcımız olsun
Aezgi Oğlumun tek doz bexsora aşısı var nisanda dünde 2 yaş aşımız vardı gitmişken sorıyım dedim 1250 tl dedi gecen sene 600e yaptırmıstım soka girdim nolcak böyle bilmiyorum herhalde nisana kadar da bi 2000 olur diyorum
Motherb elifhaziran 2240 tl menenjit aşılarına verdim ve 11 12. Aylarda yine var haliyle korkutuyor bu durum beni
elifhaziran Motherb daha menenjit aşısını söylemedi doktor pazartesi sormaya korkuyorm kontrolümüz var
Evaninanasi elifhaziran biz de haftaya alacağız ve aynı şeyi düşünüp duruyorum. Hadi biz alabiliyoruz peki ya alamayan? Ya da ben de alamayacak durumda olsaydım diye kafamda bin tane şey dönüyor. Çok üzücü gerçekten 😔
elifhaziran Ysgl26 çok zora sokan bi durum beni açıkçası ama konu bebeğin sağlığı olunca mecbur kalıyoruz