Hale0108
Süt tamamen psikolojiyle alakalı önce bunu toparlamaya çalışın. Yemek yemeyen çocuk çok kötü ve zor büyüyor biliyorum, yeğenim 10 yaşında neler çektik. Benim oğlanında emmede sorun yoktu ama şimdi ek gıdaya geçtik ağzını açmıyor, kaşık sokamıyorum. İnsanlar sabah akşam öğün yapıyor biz daha çay kaşığını aşamadık 🤦🏼♀️ biraz sabır. Kötü bişey olcağını düşünmüyorum sizde düşünmeyin, iyi düşünün iyi olsun, kötüyü çağırmayalım. Allah sabır versin 🙏🏻