Olimbonii anlıyorum bende aynı durumdayım uykuda yediriyorduk onu da kabul etmiyor artık benim ki sadece belki öyle yapmasam böyle olmazdı diye bir düşünce ama insan dayanamıyor şu anda bile her yolu deniyorum aşırı üzülüyorum.. 4. Ay çok erken değil mi biz 5 olucaz ama ona bile hazır olduğunu düşünmüyorum ve sonuçta adı üzerinde ek gıda doyurucu birşey olmayacak ki