Kızlar bebeğim 34 haftalık doğdu 2 kg, kısa bir süre yoğun bakımda kaldı. Şu an 5 buçuk aylık (ama herkes 6 hafta geriden say diyor, nörolog da 4 hafta geriden geliyor demişti 2 aylıkken, ama son gittiğimizde bir şey demedi), kucakta kafasını dik tutabiliyor ama yorulunca bırakıyor bu da normal herhalde (o kadar çok takıntı yaptım ki sanırım her hamlesinde acaba normal mi tribi yaşıyorum 🙈). Tummy time yapıyoruz gün içinde ama çabuk sıkılıyor, sırt üstü uzandığında çıngırak vs tutmaya başladı, emziğini kendisini çıkarıyor ama takamıyor🙈 ama dönmeye dair hiçbir şey yok. Uzun oldu biraz kusura bakmayın ama siz de nasıl oldu süreç🥹🙏