MerveBostanBayrak Merhabalat 6.5 aylık bebegımın tırnaklarını 1 aydır kesmıyorum cunku uzamıyor arada uzadıklarıda hemen kırıldı yenı dogdugu zamandaki gibi bi yerden koptu bende elimle cektim hepsi koptu. Basına daha once boyle bısey gelmiş olam var mı sebebi ne olabilir bi fikriniz var mı acaba 😔