Busraa3535 Siirt merkez güzeldi gerçekten. İlçelerine düşerseniz ben nerden geldim buraya dersiniz. İlçe dediğiniz yerler kasabadan hallice. Merkezi iyiydi her şey elinizin altında her yer yürüme mesafesinde, yaşam olarak uygun. Yemekleri efsane güzel ve batıya göre çok çok ucuz. Kiralar aynı şekilde geçen sene batıya göre yine baya uygundu. Avm leri var, çarşısı yürüyüş için çok güzel. Merkezi baya güzel yani sıkılmazsınız her şey var. Spa bile var oğlumuzu götürmüştük 😄 tek kötü yanı işleriydi. Görevlerden gelemezdi birbirimizi çok nadir görürdük. Ama ordaki asker eşleri birbirini hep tutardı 20 gün göreve gitseler 20 gün toplaşıp beraber kalırdık eşlerle birlikte. Ortamları güzeldi. Ama mesleğini göz önünde bulundurun tabi. Sizde görev olayı falan yoksa merkezde çalışıyorsa Siirt güzel tavsiye ederim